Klachten
We proberen onze webshop, onze productbeschrijvingen en onze voorwaarden zo duidelijk en helder mogelijk te maken. Maar het kan natuurlijk altijd voorvallen dat u niet tevreden bent over iets. Heb je een klacht? Maak deze dan zo snel mogelijk bij ons kenbaar door te mailen naar hallo@tienteentjes.be. Wij gaan er van uit dat in onderling overleg alles besproken én opgelost kan worden.
Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.